Let. 39, Št. 8 (2006)

 

Objavljeno: 2006-10-20

Prispevki

Poučevanje znanja o odločanju v osnovni šoli

Marjan Rodman, Vladislav Rajkovič

Konceptualno učenje in interaktivno učno gradivo

Ivan Gerlič

Informacijska revolucija v izobraževanju

Rado Wechtersbach

Programiranje v parih v srednjih šolah

Gabrijela Krajnc, Viljan Mahnič

Načrtovanje izobraževanja in upravljanje sprememb

Metod Černetič, Olga Dečman Dobrnjič

Mnenje študentov o elektronskih izpitih pred in po e-testiranju

Eva Jereb, Igor Bernik

Model za ocenjevanje kakovosti elektronskega učnega gradiva

Dejan Dinevski, Janja Jakončič Faganel, Matija Lokar, Boštjan Žnidaršič

Eksperiment kot vizualizacijsko orodje za aktivno in kakovostno učenje

Tjaša Kampos

Prizadevanja za spodbujanje e-pismenosti

Gabrijel Devetak

Perspektiva e-izobraževanja v vseživljenjskem učenju šolskih učiteljev

Andreja Nekrep, Jožica Slana

Učenje glasbe s tehnologijo IKT

Bogdana Borota, Andrej Brodnik

Izgubljene smeri bolonjske prenove

Janez Mayer

Uvajanje novih storitev v slovenskih šolah

Janko Harej

Šolski naravoslovni poskusi: most med šolskim znanjem in vsakdanjimi izkušnjami

Andrej Šorgo, Saša F. Kocijančič

Spiralni razvoj programske opreme kot neprekinjen proces e-zdravja

Zvone Balantič

Uvodnik

Uvodnik 8/2006

Vladislav Rajkovič, Tanja Urbančič, Mojca Bernik