Let. 40, Št. 1 (2007)

 

Objavljeno: 2007-20-01

Prispevki

Internacionalizacija malih in srednje velikih podjetij: Integrativni konceptualni način

Mitja Ruzzier, Maja Konečnik

Problemi in pomanjkljivosti v raziskavah o strateškem načrtovanju proizvodnje kot razlog za njegovo neuporabo v praksi

Borut Rusjan

Učinek Bullwhip v dobavni verigi

Marko Jakšič, Borut Rusjan

Je življenje na daljavo naša prihodnost?

Siniša Drobnjak, Eva Jereb

Vpliv uspešnosti podjetja in lastniške strukture na fluktuacijo direktorjev: podatki iz SlovenijeVpliv uspešnosti podjetja in lastniške strukture na fluktuacijo direktorjev: podatki iz Slovenije

Ljubica Kneževič Cvelbar

De Bonova metodologija „Šest klobukov razmišljanja“ in Mulejina metodologija ustvarjalnega sodelovanja „USOMID“

Matjaž Mulej, Nastja Mulej

Uvodnik

Uvodnik 1/2007

Marko Ferjan

Strokovni članki

Model odločanja o izbiri medijev, ki se uporablja v odnosih z javnostmi

Tatjana Kozjek, Vladislav Rajkovič, Marko Ferjan