Let. 40, Št. 3 (2007)

 

Objavljeno: 2007-06-01

Prispevki

Merila za ocenjevanje podjetja kot učeče se organizacije

Irma Urh

Avtopoetski informacijski sistemi v sodobnih organizacijah

Miroslav Bača, Markus Schatten, Dinko Deranja

Storitve Blagovne znamke: Analiza blagovnih znamk in simbolov pri oblikovanju zavarovalniških blagovnih znamk na Hrvaškem in v Sloveniji

Đurđana Ozretić-Došen

Paradoks slovenskega trga dela: Prožnost trga dela, a zaščiteni delavci

Laura Južnik Rotar

Kaj je lahko razlog za izbiro enotirnega ali dvotirnega sistema korporativnega upravljanja

Danijel Pučko

Razlogi za mednarodne razlike v sistemih računovodskega poročanja

Aleš Novak

Ocenjevanje kakovosti osnovnih šol

Zdravko Pečar, Boris Gramc

Nasveti v gostinstvu

Andrej Raspor

Uvodnik

Uvodnik

Marko Ferjan