Let.40, Št.4 (2007)

 

Objavljeno: 2007-08-01

Prispevki

Model dejavnikov, ki vplivajo na uspešno uvajanje sprememb v slovenskih bolnišnicah

Brigita Skela Savič, Milan Pagon

Kultura trženja v izobraževalnih organizacijah

Anita Trnavčevič, Roberto Biloslavo, Vinko Logaj, Boris Snoj

Komunikacijsko-distribucijska strategija slovenskih podjetij v tujini

Rozana Šuštar

Neposredno trženje – konceptualna, terminološka in metodološka opredelitev

Patrick Vesel

K lahki različici UML 2.X: ocena in model

Stanislaw Wrycza, Bartosz Marcinkowski

Hrana na delovnem mestu: študija primera Slovenije

Eva Jereb, Marko Ferjan

Uvodnik

Uvodnik

Jože Zupančič

Strokovni članki

Odzivi projektnih vodij na organizacijsko strukturo podjetja v okviru študije posameznega primera

Peter Friedl

Model za merjenje podjetniškega potenciala z vodstvenimi kompetencami

Darko Kovač, Andrej Bertoncelj

Značilnosti naročnikov trženjskih raziskav in njihovega nakupnega vedenja

Barbara Čater