Let.50, Št.4 (2017)

 

Objavljeno: 2017-11-01

Prispevki

 Indiferentni, dobri Samaritan, hrabri in agent v položaju Allais-ovega paradoksa: kako učinek lastništva vpliva na našo odločitev v primeru Allais-ovega paradoksa?

Anita Kolnhofer-Derecskei

Hoteli in v halal usmerjena ponudba: kaj o tem menijo managerji hotelov v Sloveniji?

Metod Šuligoj, Helena Maruško

Inovacijski vodje, skromni inovatorji in neinovativna mala in srednje velika podjetja na Slovaškem: ključni dejavniki in ovire pri inovacijskih dejavnostih

Ľubica Lesakova, Petra Gundova, Pavol Kral, Andrea Ondrušova

Uporaba Kano modela za izboljšanje zadovoljstva potrošnikov

Laura Južnik Rotar, Mitja Kozar

Analiza posameznih vidikov, ki vplivajo na ne-nakup v spletnem okolju, in potrošnikova pripravljenost za nakup oblačila po meri

Milica Žuraj, Petra Šparl, Anja Žnidaršič

Algoritmi za optimizacijo več ciljev z metaheuristiko otoka za učinkovito reševanje problema vodenja projektov

Christina Brester, Ivan Ryzhikov, Eugen Semenkin

Dodatek

Komentatorji v letu 2017

Jože Zupančič