Let.53, Št.3 (2020)

 

Objavljeno: 2020-08-01

Prispevki

Spodbujanje inovativnega vedenja uslužbencev, ki delajo neposredno s strankami: vloga prijateljstva in izmenjave znanja na delovnem mestu

Irfan HELMY, Wiwiek Rabiatul ADAWIYAH, Harini Abrilia SETYAWATI

Dojemanje družbene odgovornosti podjetij s strani zaposlenih v prestižnih modnih podjetjih

Robert K. MACGREGOR, Włodzimierz SROKA, Radka MACGREGOR PELIKÁNOVÁ

Sestava in pomen kazalnikov družbene odgovornosti podjetij – od rezultatov do bistva

Dana BERNARDOVÁ, Klára KAŠPAROVÁ, Martin FINK, Kateřina IVANOVÁ, Tetiana ARKHANGELSKA

Vpliv industrije 4.0 na izvozno tržno naravnanost, tržno diverzifikacijo in izvozno uspešnost

Alenka NAGLIČ, Polona TOMINC, Klavdij LOGOŽAR

Vpliv posrednega učinka izmenjave med vodjo in timom, samo-učinkovitosti in psihološko opolnomočenje na delovnih rezultate medicinskih sester

Farzad SATTARI ARDABILI

Vpliv starejših odraslih na posodabljanje organizacije turističnih kmetij Slovenije

Jože ZALAR, Goran VUKOVIČ, Rok OVSENIK