Merjenje neotipljivega premoženja za potrebe turističnega izobraževanja
Povzetek
V članku je podan način merjenja neotipljivega premoženja institucij, ki izobražujejo za potrebe turizma, za podporo pri njihovem poslovodenju. Uvedba merjenja neotipljivega premoženja je pomembna za sprejemanje odločitev in doseganje konkurenč ne prednosti institucij, ki se ukvarjajo z izobraževanjem za potrebe turizma. Model omogoča merjenje neotipljivega premož enja na treh področjih: (1) pogojih za uspešnost neotipljivega premoženja za potrebe turističnega izobraževanja, (2) razvitosti neotipljivega premoženja za potrebe turističnega izobraževanja in (3) učinkih neotipljivega premoženja pri izvajanju turistič nega izobraževanja, ki se kaže v zadovoljstvu uporabnikov izobraževalnih storitev. Ključne besede: izobraževanje, neotipljivo premoženje, turizemPrenosi
Objavljeno
2005-09-20
Številka
Rubrike
Razprave