Ustvarjanje dinamične učne sposobnosti v okviru učenja prek strateškega zavezništva

Avtorji

  • Febri Nila CHRISANTY University of Indonesia, Faculty Economics and Business, Depok, Indonesia
  • Riani RACHMAWATI University of Indonesia, Faculty Economics and Business, Depok, Indonesia
  • Prijono TJIPTOHERIJANTO University of Indonesia, Faculty Economics and Business, Depok, Indonesia

DOI:

https://doi.org/10.2478/orga-2024-0003

Povzetek

Ozadje in namen: Spreminjajoče se poslovno okolje zahteva izboljšanje zmogljivosti podjetja prek njegovega učnega okvira in ustreznih dimenzij. Namen te raziskave je z empiričnim testiranjem pridobiti boljše razumevanje ustvarjanja dinamične učne sposobnosti s strateškimi povezavami v učnem okviru.
Metodologija: Podatki so bili zbrani s spletno anketo 78 strateških povezav javnih zavodov. Za testiranje predlaganega modela je bil uporabljen model strukturnih enačb (SEM).
Rezultati: Zmožnost dinamičnega učenja pozitivno in pomembno vpliva na uspešnost strateškega zavezništva v učnem okviru, ki vključuje kapital odnosov, odkrivanje (surfacing), strukturo skupnega učenja in dimenzije pridobivanja znanja.
Zaključek: Raziskava ugotavlja, da vsi konstrukti v učnem okviru (kapital odnosov, odkrivanje, skupna učna struktura in pridobivanje znanja) ustvarjajo dinamično učno sposobnost, ki pomembno vpliva na uspešnost strateškega zavezništva. Vsak konstrukt znotraj učnega okvira (kapital odnosov, odkrivanje, skupna učna struktura in pridobivanje znanja) je bil empirično preizkušen in lahko ustvari dinamično učno sposobnost, ki prispeva k uspešnosti strateškega zavezništva, zlasti v domeni poslovnega učenja.

Ključne besede: Strateška zavezništva, Učni okvir, Zmožnosti dinamičnega učenja, Uspešnost strateškega zavezništva

Objavljeno

2024-03-04

Številka

Rubrike

Razprave