Učinkovitost komunikacijskih orodij v slovaških podjetjih pred in med pandemijo Covid-19
DOI:
https://doi.org/10.2478/orga-2024-0020Povzetek
Ozadje in namen: Pandemija Covid-19 je prinesla spremembo v načinu poslovanja podjetij, kar je pospešilo sprejetje digitalnih komunikacijskih orodij. Študija preučuje učinkovitost komunikacijskih orodij v slovaških podjetjih in primerja dinamiko pred in med pandemijo. Poudarja potrebo po reševanju komunikacijskih izzivov v podjetjih.
Metodologija: Podatke smo zbrali s pomočjo elektronskega vprašalnika, pri čemer je reprezentativni vzorec obsegal 555 anketirancev. Rezultate raziskave smo obdelali s statističnimi orodji, kot so McNemarjev test, Pearsonov test hi-kvadrat in Cramerjev V.
Rezultati: Pred pandemijo so slovaška podjetja uporabljala tradicionalne komunikacijske metode, kot so osebna srečanja, telefonski klici in e-pošta. Vendar je med pandemijo odvisnost od digitalnih komunikacijskih orodij, kot so video konference in platforme za sodelovanje, močno narasla.
Zaključek: Raziskava kaže, da so podjetja med pandemijo prepoznala pomembnost digitalnih komunikacijskih orodij za ohranjanje poslovnih operacij in sodelovanje zaposlenih. Covid-19 je deloval kot katalizator za preoblikovanje komunikacijskih praks v slovaških podjetjih. Ugotovitve poudarjajo nenehno pomembnost digitalnih komunikacijskih orodij v povojnem obdobju ter potrebo po uravnoteženem pristopu med tradicionalnimi in digitalnimi metodami komunikacije za optimizacijo celotne učinkovitosti.
Ključne besede: Komunikacija, komunikacijska orodja, učinkovitost, slovaška podjetja, Covid-19