Vpliv povezave z blagovno znamko in podobe blagovne znamke na prepoznavnost blagovne znamke litovskih podjetij digitalnih izdelkov
DOI:
https://doi.org/10.2478/orga-2024-0028Povzetek
Namen: Prepoznavnost blagovne znamke omogoča večjo prepoznavnost v različnih tržnih razmerah, kar je izredno pomembno za podjetja, ki prodajajo digitalne izdelke ali ponujajo digitalne storitve. Namen tega prispevka je raziskati učinek povezovanja z blagovno znamko in podobe blagovne znamke na prepoznavnost blagovne znamke litovskih podjetij, ki prodajajo digitalne izdelke. Ti dejavniki so pomembni in vplivajo na prepoznavnost blagovne znamke, vendar njihov vpliv na prepoznavnost blagovne znamke, še posebej v primeru digitalnih izdelkov, doslej ni bil podrobneje raziskovan.
Metode: Vprašalnik je bil izveden na vzorcu 403 potrošnikov, ki kupujejo in uporabljajo digitalne izdelke v Litvi. Izdelan je bil model večkratne linearne regresije (MLR), ki je pokazal statistično pomemben neposreden pozitiven vpliv povezovanja z blagovno znamko in imidža blagovne znamke na prepoznavnost blagovne znamke podjetij digitalnih izdelkov.
Rezultati: Empirična raziskava je pokazala statistično pomemben neposreden pozitiven vpliv povezovanja z blagovno znamko in podobe blagovne znamke na prepoznavnost blagovne znamke litovskih podjetij digitalnih izdelkov. Najmočnejši neposreden pozitiven vpliv na prepoznavnost blagovne znamke ima povezovanje z blagovno znamko.
Zaključek: Ugotovitve raziskave zagotavljajo dragocen vpogled v ključno vlogo, ki jo imata povezava z blagovno znamko in podoba blagovne znamke pri gradnji prepoznavnosti blagovne znamke za podjetja, ki ponujajo digitalne izdelke.
Ključne besede: Prepoznavnost blagovne znamke, Povezava z blagovno znamko, Podoba blagovne znamke, Digitalni izdelki