Označevanje storitev: analiza imen in simbolov v zavarovalništvu na Hrvaškem in v Sloveniji

Avtorji

  • Đurđana Ozretić-Došen University of Zagreb, Faculty of Economics and Business

Povzetek

Pričujoči prispevek skuša približati razumevanje kompleksnega področja managementa storitvenih oznak. Ker specifična narava storitev otežuje, da bi objektivno ocenili storitev pred njeno potrošnjo, ima lahko odločitev in izbira oznake storitve kritičen pomen za marketinško strategijo. Prepoznavne oznake storitev odlikuje razločljivost, umestnost, zapomnljivost in prožnost. Elementi prepoznavnih oznak storitev (ime, logotip, simbol, pisava in slogan) identificirajo oznako in diferencirajo storitev od konkurence. Opravljena je bila raziskava glede primernosti oznak na področju zavarovalništva na Hrvaškem in v Sloveniji. V prispevku so analizirani elementi 45-ih oznak v zavarovalništvu (27 hrvaških in 18 slovenskih), ki so ovrednoteni glede na to, koliko izpolnjujejo kriterije prepoznavne oznake storitve ter koliko so te oznake primerne za ustvarjanje želenih, pozitivnih in enkratnih asociacij.

Objavljeno

2007-06-01

Številka

Rubrike

Razprave