Advancing Market Orientation of Service Companies

Avtorji

  • Tomaž Kolar Faculty of Economics, University of Ljubljana, Kardeljeva ploščad 17, 1101 Ljubljana, Slovenia

Povzetek

Pričujoč članek na osnovi pregleda relevantne literature obravnava dva izziva, s katerima se sooča razvoj koncepta tržne naravnanosti. Prvega predstavlja ugotovitev, da so prvotne opredelitve in študije tega koncepta v veliki meri prezrle različne managerske in organizacijske dejavnike, ki vplivajo na implementacijo in izboljševanje tržne naravnanosti. Drug izziv predstavlja razumevanje in vrednotenje tega konstrukta v storitvenem kontekstu. Zaradi specifične narave storitev so predstavljena ključna področja trženja storitev, ki narekujejo prilagoditve njihovega trženja, ta področja pa so obenem tudi osnova za prilagoditev koncepta tržne naravnanosti in njegovega merjenja. Na osnovi ugotovljenih implikacij, predlagamo alternativni model tržne naravnanosti, ki je glede na obravnavana izziva ustreznejši od predhodnih. Ključne besede: tržna naravnanost, koncept trženja, trženje storitev, strateški management

Objavljeno

2006-07-20

Številka

Rubrike

Razprave