Pomen osnov konkurenčne prednosti podjetja v skladu s šolo na temelju znanja
Povzetek
V prispevku se ukvarjamo s šolo na temelju znanja kot enim od štirih pristopov k razlaganju nastajanja konkurenčnih prednosti na ravni podjetja. Na vzorcu 225-ih slovenskih podjetij ugotavljamo, da le-ta vidijo relevantno osnovo konkurenčne prednosti predvsem v strukturnem kapitalu in tihem znanju ter v nezmožnosti kopiranja znanja. Izkaže se, da več kot je v podjetju relevantnega znanja in bolj kot ima podjetje kakovosten sistem managementa znanja, večji sta konkurenčna prednost in uspešnost podjetja, kar pomeni, da predstavlja prispevek precej nedvoumno podporo šoli o osnovah konkurenčne prednosti na temelju znanja. Med vsemi obravnavanimi osnovami v skladu s to šolo imata na konkurenčnost in uspešnost podjetja največ- ji vpliv ustrezno izvajanje nalog managementa znanja in nezmožnost kopiranja znanja. Ključne besede: podjetje, znanje, konkurenčna prednost, uspešnost, empirična raziskava;Prenosi
Objavljeno
2006-06-20
Številka
Rubrike
Razprave