Vpliv marketinških sposobnosti na porast inovativnosti v organizacijah

Avtorji

  • Bruno Završnik Ekonomsko – poslovna fakulteta, Razlagova 20, 2000 Maribor
  • Damjana Jerman Intereuropa d.d., Vojkovo nabrežje 32, 6000 Koper

Povzetek

V prispevku so predstavljeni rezultati raziskave o vplivu marketinških sposobnosti na porast inovativnosti v organizacijah. Ugotovili smo, da organizacije, ki razvijajo marketinško komuniciranje, kontinuirano izvajajo tržne raziskave, skrbijo za kakovostne storitve in razvoj novih izdelkov ter imajo usposobljeno prodajno osebje, so tudi veliko bolj inovativne. Izsledki raziskave prikazujejo, da lahko s kakovostnimi storitvami krepimo inovativnost v podjetjih in tako ustvarjamo priložnosti za inovacije ter doseganje konkurenčne prednosti. Ključne besede: inovativnost, marketinške sposobnosti, marketinške aktivnosti, marketinški splet

Objavljeno

2006-06-20

Številka

Rubrike

Razprave