Usmeritve raziskav in področja razvoja sistemov za podporo managementa
Povzetek
Sistemi za podporo managementa so se od svojih prvotnih oblik v sedemdesetih letih bistveno spremenili. Nekateri so dosegli raven zrelosti, postopoma pa so se začeli pojavljati novi koncepti, tehnologije in rešitve. Mnogi med njimi so v to področje informatike vnesli nov val razvojnih naporov in do določene mere tudi zmedo. Namen prispevka je raziskati usmeritve raziskovanja in področja razvoja sistemov za podporo managementa in ugotoviti kaj se v svetu dogaja, kaj je bolj in kaj manj pomembno, kako so področja povezana in kdo pripisuje čemu večji pomen. Raziskava usmeritev raziskovanja in področij razvoja sistemov za podporo managementa je upoštevala tri vidike različnih okoljih, ki se s problematiko sistemov za podporo managementa ukvarjajo. Raziskava vključuje: raziskovalne usmeritve akademskega okolja, pričakovanja strokovne javnosti, področ ja razvoja, ki jih najavljajo ponudniki rešitev in tehnologije. Ključne besede: Sistemi za podporo managementa, Poslovno obveščanje, Pridobivanje podatkov, Skladiščenje podatkov, Posredovanje podatkov, analiza raziskavPrenosi
Objavljeno
2006-05-20
Številka
Rubrike
Razprave