E-uprava: Kaj pričakujejo od nje slovenska podjetja?

Avtorji

  • Mateja Kunstelj Inštitut za informatizacijo uprave, Fakulteta za upravo, Univerza v Ljubljani Gosarjeva 5, 1000 Ljubljana
  • Tina Jukić Inštitut za informatizacijo uprave, Fakulteta za upravo, Univerza v Ljubljani Gosarjeva 5, 1000 Ljubljana
  • Mirko Vintar Inštitut za informatizacijo uprave, Fakulteta za upravo, Univerza v Ljubljani Gosarjeva 5, 1000 Ljubljana

Povzetek

Pričujoči prispevek predstavlja rezultate raziskave, katere namen je bil ugotoviti stopnjo uporabe storitev e-uprave s strani slovenskih podjetij, njihovo zadovoljstvo z obstoječo ponudbo in mnenja glede prihodnjega razvoja e-uprave v Sloveniji. Po predstavitvi rezultatov sorodnih raziskav, so predstavljeni rezultati raziskave, opravljene na Inštitutu za informatizacijo uprave v za- četku leta 2006. Rezultati razkrivajo, da je večina anketiranih podjetij sicer že uporabila vsaj eno upravno e-storitev, vendar pa je nabor uporabljenih storitev bolj skop, pa tudi zadovoljstvo s temi storitvami ni na najvišji ravni. Kot kaže, bi podjetja k pogostejši uporabi e-uprave najbolj spodbudili hitrejši postopki v primerjavi s klasičnimi ter možnost, da se pri uporabi e-storitev lahko kadarkoli obrnejo na osebo za pomoč. Na koncu v ospredje postavljamo najzanimivejše rezultate raziskave, ki jih skušamo primerjati z rezultati sorodnih raziskav in podamo nekaj napotkov za nadaljnji razvoj slovenske e-uprave.

Objavljeno

2007-12-01

Številka

Rubrike

Razprave