Učenje, podprto s simulacijskim modelom
Povzetek
V prispevku so raziskani principi učenja, podprtega s simulacijskim modelom. V ta namen smo izvedli Solomonov poskus štirih skupin pod naslednjimi pogoji: a1) definiranje strategije, podprto s simulacijskim modelom brez sodelovanja skupine s predtestom, a2) definiranje strategije, podprto s simulacijskim modelom s sodelovanjem skupine s predtestom, a3) definiranje strategije, podprto s simulacijskim modelom brez sodelovanja skupine brez pre-testa (v zveznem času) ter a4) definiranje strategije, podprto s simulacijskim modelom s sodelovanjem skupine brez pre-testa (v zveznem času). Pri tem smo opazovali spremenljivki: vrednost kriterijske funkcije (kvaliteta odločitve) in pogostost simulacijskih tekov (dinamika iskanja rešitve). Domneva, da simulacijski model in sodelovanje skupine pozitivno vplivata na enostnost skupine in prispevata k hitrejšemu odločanju je bila potrjena. Razvili smo model, ki ponazarja učenje v procesu odločanja. Izvedli smo tudi mnenjsko anketo udeležencev poskusa. Rezultati ankete kažejo, da se študentje managementa strinjajo s trditvami, da uporaba siulacijskega modela v podporo odločanju pripomore k boljšemu razumevanju problema, hitrejšemu odločanju ter večjemu zaupanju udeležencev. Udeleženci so si enotni, da jasna predstavitev motivira udeležence k reševanju problema.Prenosi
Objavljeno
2007-12-01
Številka
Rubrike
Razprave