Vpliv informacij na kakovost managerskega odločanja
Povzetek
Povzetek: Sodobna kompleksnost managementa je povezana s sprejemanjem (bolj ali manj) pomembnih odločitev. Te so posledica velikega, mnogokrat (žal) neuporabnega števila informacij. Njihovo selekcioniranje – izbor samo tistih kakovostnih, tj. bistvenih za konkretno problematiko managerskega odločanje – je velik problem. Pri tem lahko pomaga sistemski pristop oz. sistemsko razmišljanje. Vemo, da odločanje zgolj na intuiciji (pa naj bo ta še tako dobra), ni več dovolj, zlasti v času globalnega poslovanja. Zato morajo imeti managerji še ustrezen kapital vednosti in znanja. Ta je sinergijska kompozicija tako prirojenih talentov, čustev, sposobnosti kot tudi pridobljenih znanj in izkušenj. DNT ta kapital vednosti in znanja postavlja v funkcijo managemeta odločanja, tj. za lažje in celovitejše obvladovanju informacij potrebnih za kakovostno, tj. učinkovito in uspešno razreševanje problemov. Pri tem managerjem omogoča, da zmorejo biti (bolj kot sicer) ustvarjalni, sodelovalni in interdisciplinarni. Pomeni, da znajo v procesih odločanja sinergijsko kombinirati teorijo in prakso, takšno, kot je npr. tematika našega članka. Kakovost, tj. celovitost managerskih odločitev ustvarja konkurenčne prednosti. To lahko tudi potrdimo na praktičnem primeru odločanja o preventivnih (varnostnih) ukrepih v zimskem času (posipavanje in pluženje cest). Slednje kaže velik pomen kakovostnih, tj. pravočasnih in dovolj celovitih informacij za kakovostno odločanje, ki nam jih daje predstavljeni model Kratkoroč- na napoved nastanka poledice.Prenosi
Objavljeno
2007-10-01
Številka
Rubrike
Razprave