Tržno-komunikacijski kanali in spletne storitve v slovenskih potovalnih agencijah
Povzetek
Prispevek prikazuje rezultate v novembru 2005 zaključene raziskave, s katero smo ugotavljali, kako slovenske potovalne agencije uporabljajo tržno-komunikacijske kanale in spletne storitve. Z uporabo vprašalnika na spletu in v pisni obliki smo izvedli anketo med vsemi potovalnimi agencijami v Sloveniji, ki so registrirane za dejavnost I 63.300 potovalne agencije. Na naš naslov je prispelo skupno 74 izpolnjenih anketnih vprašalnikov, kar pomeni 29% vseh potovalnih agencij. Eden izmed rezultatov raziskave kaže, podobno kot za grške in turške potovalne agencije, da tudi slovenske potovalne agencije najbolj zaupajo v učinkovitost ustnega priporočila. Šele na drugem mestu je uporaba spletnih storitev. Multivariatna faktorska analiza je potrdila, da sta uporaba tržno-komunikacijskega kanala in vsebina spletne strani značilno povezani z velikostjo potovalne agencije.Prenosi
Objavljeno
2007-10-01
Številka
Rubrike
Razprave