Vrednotenje dobaviteljev logističnih storitev na slovenskem trgu
Povzetek
Prispevek se nanaša na logistične značilnosti organizacij na slovenskem trgu. Z raziskavo smo proučevali sedanja stališča managerjev v proizvodnih, trgovskih in storitvenih podjetjih organizacij glede potreb na področju logistike. Še posebej smo raziskovali zaznavanje različnih dejavnikov logistične oskrbe in njihovo vrednotenje v procesu outsourcinga.Obstaja nekaj logistič nih funkcij, ki jih lahko vključimo v outsourcing. V prispevku je predstavljen proces outsourcinga in njegove značilnosti. Na osnovi vzorca 150 največjih podjetij v Sloveniji so bili v raziskavi ugotovljeni elementi uspešne strategije outsourcinga. V raziskavi so avtorji hoteli odgovoriti na naslednja vprašanja. Katera merila kupci uporabljajo za ocenjevanje svojih dobaviteljev? Pričakovati je bilo, da bodo kupci v procesu nakupa dali večji poudarek virom in kompetencam dobavitelja pri doseganju visoke kakovosti, zanesljivosti in učinkovitemu transportu. Eden od ciljev raziskave je bil tudi merjenje zaznavanja anketirancev glede različnih karakteristik logistične oskrbe. Znotraj organizacij obstajajo različna mnenja glede ključnih dejavnikov nakupa, njihov pomen in kako dobro podjetje obvlada vsak dejavnik.Prenosi
Objavljeno
2007-10-01
Številka
Rubrike
Razprave