Vrednotenje dobaviteljev logističnih storitev na slovenskem trgu

Avtorji

  • Bruno Završnik Faculty of Economics and Business, University of Maribor, Razlagova 20, 2000 Maribor, Slovenia
  • Damjana Jerman 2Intereuropa Ltd. Co., Vojkovo nabrežje 32, 6000 Koper
  • Goran Vukovič Faculty of Organizational Sciences, University of Maribor, Kidričeva cesta 55a, 4000 Kranj

Povzetek

Prispevek se nanaša na logistične značilnosti organizacij na slovenskem trgu. Z raziskavo smo proučevali sedanja stališča managerjev v proizvodnih, trgovskih in storitvenih podjetjih organizacij glede potreb na področju logistike. Še posebej smo raziskovali zaznavanje različnih dejavnikov logistične oskrbe in njihovo vrednotenje v procesu outsourcinga.Obstaja nekaj logistič nih funkcij, ki jih lahko vključimo v outsourcing. V prispevku je predstavljen proces outsourcinga in njegove značilnosti. Na osnovi vzorca 150 največjih podjetij v Sloveniji so bili v raziskavi ugotovljeni elementi uspešne strategije outsourcinga. V raziskavi so avtorji hoteli odgovoriti na naslednja vprašanja. Katera merila kupci uporabljajo za ocenjevanje svojih dobaviteljev? Pričakovati je bilo, da bodo kupci v procesu nakupa dali večji poudarek virom in kompetencam dobavitelja pri doseganju visoke kakovosti, zanesljivosti in učinkovitemu transportu. Eden od ciljev raziskave je bil tudi merjenje zaznavanja anketirancev glede različnih karakteristik logistične oskrbe. Znotraj organizacij obstajajo različna mnenja glede ključnih dejavnikov nakupa, njihov pomen in kako dobro podjetje obvlada vsak dejavnik.

Objavljeno

2007-10-01

Številka

Rubrike

Razprave