Kako odnosi z javnostmi vplivajo na učinkovitost podjetij
Povzetek
Vloga odnosov z javnostmi je identifikacija strateških javnosti organizacij in oblikovanje komunikacijskih programov za graditev stabilnih, odprtih in zaupanja vrednih odnosov z njimi. Kakovost teh odnosov je pomemben kazalec dolgoročnega prispevka odnosov z javnostmi k organizacijski uspešnosti. Mnoge organizacije se zelo malo ukvarjajo z vplivom odnosov z javnostmi na celotno učinkovitost same organizacije. Naš prispevek je razdeljen na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu predstavljamo spremenljivke odnosov z javnostmi, ki vplivajo na uspešnost organizacije. S pomočjo empirične raziskave na vzorcu slovenskih podjetij smo ugotavljali odvisnost uspešnosti podjetij od posameznih dejavnikov odnosov z javnostmi. Raziskali in analizirali smo različne dejavnike odnosov z javnostmi (t.j. dejavnike povezane z upravljanjem in izvajanjem odnosov z javnostmi), ki lahko pomembno vplivajo na učinkovitost organizacij. Ugotavljali smo korelacijo med njimi ter s pomočjo linearne regresije ugotovili statistično značilno korelacijo med neodvisno spremenljivko (odnosi z javnostmi) in odvisno spremenljivko (uspešnost organizacije).Prenosi
Objavljeno
2008-06-01
Številka
Rubrike
Razprave