Vplivne skupine udeležencev v slovenski prehrambeni panogi
Povzetek
Interesna teorija ima v managementu veliko privržencev, pa tudi številne kritike, zato ne preseneča, da ostaja odprtih še veliko raziskovalnih vprašanj, na katera poskušajo raziskovalci odgovoriti. V pričujočem prispevku poskušamo odgovoriti na vprašanje, kako managerji v slovenskih podjetjih zaznavajo pomen posameznih udeležencev. Ti udeleženci so lastniki, management, zaposleni, odjemalci, dobavitelji in država. V prispevku so najprej predstavljeni rezultati raziskave v okviru tri-članske ekspertne skupine, nato rezultati raziskave, opravljene med slovenskimi managerji srednje velikih in velikih podjetij v predelovalni dejavnosti, v zadnjem delu pa rezultati primerjalne analize med ekspertno skupino in slovenskimi managerji. Rezultati primerjalne analize kažejo presenetljivo usklajenost med ekspertno skupino in slovenskimi managerji glede pomena posameznih udeležencev.Prenosi
Objavljeno
2008-08-01
Številka
Rubrike
Dodatek