Marketinško komuniciranje na internetu v šolstvu: študija primera

Avtorji

  • Aleš Tankosić Technical School Centre Nova Gorica, Cankarjeva 10, 5000 Nova Gorica, Slovenia
  • Anita Trnavčevič University of Primorska, Faculty of Management Koper, Cankarjeva 15, 6000 Koper, Slovenia

Povzetek

Internet je prisoten tudi v izobraževalnih organizacijah, saj šole internet uporabljajo med drugim kot komunikacijsko sredstvo med šolo in uporabniki. Ne glede na to, so v slovenskem prostoru raziskave s področja marketinške komunikacije na internetu na področju izobraževanja še zelo redke. Članek podaja teoretična izhodišča in ugotovitve kvalitativne študije primera izvedene na šolskem centru v Sloveniji. Podatki so bili zbrani s skupinskim intervjujem in analizo dokumentov. Ugotovitve kažejo, da učitelji Šolskega centra izpostavljajo slabost marketinške komunikacije na internetu, saj ta ne omogoča osebnih stikov in fizičnih dokazov. Učitelji, ki imajo pozitiven odnos do marketinške komunikacije na internetu, postavljajo v izhodišče virtualnost, znotraj katere iščejo 'rešitve' za čim učinkovitejšo simulacijo marketinške komunikacije v realnem svetu, medtem kot 'nasprotniki' marketinške komunikacije na internetu postavljajo v izhodišče fizični svet in opozarjajo na negativne strani virtualnosti.

Objavljeno

2008-08-01

Številka

Rubrike

Razprave