Marketinško komuniciranje na internetu v šolstvu: študija primera
Povzetek
Internet je prisoten tudi v izobraževalnih organizacijah, saj šole internet uporabljajo med drugim kot komunikacijsko sredstvo med šolo in uporabniki. Ne glede na to, so v slovenskem prostoru raziskave s področja marketinške komunikacije na internetu na področju izobraževanja še zelo redke. Članek podaja teoretična izhodišča in ugotovitve kvalitativne študije primera izvedene na šolskem centru v Sloveniji. Podatki so bili zbrani s skupinskim intervjujem in analizo dokumentov. Ugotovitve kažejo, da učitelji Šolskega centra izpostavljajo slabost marketinške komunikacije na internetu, saj ta ne omogoča osebnih stikov in fizičnih dokazov. Učitelji, ki imajo pozitiven odnos do marketinške komunikacije na internetu, postavljajo v izhodišče virtualnost, znotraj katere iščejo 'rešitve' za čim učinkovitejšo simulacijo marketinške komunikacije v realnem svetu, medtem kot 'nasprotniki' marketinške komunikacije na internetu postavljajo v izhodišče fizični svet in opozarjajo na negativne strani virtualnosti.Prenosi
Objavljeno
2008-08-01
Številka
Rubrike
Razprave