Pomen informacij za prepoznavanje poslovnih priložnosti

Avtorji

  • Andreja Lutar Skerbinjek Univerza v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fakulteta Maribor, Razlagova 14, 2000 Maribor

Povzetek

Za odločanje in prepoznavanje poslovnih priložnosti potrebujejo managerji veliko znanja in informacij. Pridobijo jih lahko na različne načine. Pomemben del informacij predstavljajo računovodske informacije med katerimi imajo poseben pomen bonitetne informacije o poslovnih partnerjih in konkurentih. Zajemajo informacije iz letnih poročil in mnoge druge informacije. Bonitetne informacije lahko vključujejo tudi neračunovodske informacije. Najhitrejši in najcenejši način pridobivanja informacij je preko interneta. Iskanje informacij o podjetjih iz posameznih spletnih strani vsakega izmed proučevanih podjetij je lahko zelo zamudno, zato lahko koristno uporabimo baze podatkov, ki vključujejo podatke o večini podjetij v določeni državi. Na internetu lahko najdemo veliko število takšnih baz podatkov. Nekatere izmed njih vsebujejo bolj uporabne, druge pa manj uporabne informacije. V prispevku proučujemo pomen znanja in informacij za prepoznavanje poslovnih priložnosti in primerjalno analiziramo primernost računovodskih informacij vsebovanih v petih najbolj uporabljanih bazah podatkov z informacijami o slovenskih in hrvaških podjetjih za oceno bonitete podjetij

Objavljeno

2008-08-01

Številka

Rubrike

Razprave