Managerske kompetence delavcev v turizmu

Avtorji

  • Mitja Gorenak Ljubljanska 18a, 3000 Celje, Slovenija

Povzetek

Avtor v prispevku na teoretični ravni proučuje kompetence na splošno, nadalje se ukvarja s področjem delovno managerskih kompetenc tako v organizacijah kot pri posameznikih, v zadnjem delu pa se avtor posveča managerskim kompetencam delavcev v turizmu v Sloveniji. V empiričnem delu je avtor na vzorcu 123 anketirancev preučeval managerske kompetence delavcev v turizmu. Ugotovil je, da delavci v turizmu ocenjujejo, da imajo dovolj sposobnosti in znanj za opravljanje svojega dela, da pri opravljanju svojega dela uporabljajo manj svojih sposobnosti in znanj kot jih dejansko imajo, ter da so svoje kompetence v večji meri pridobili z delovnimi izkušnjami kot s formalnim izobraževanjem za poklic. Na podlagi teoretičnih spoznaj s področja managerskih kompetenc in področja managerskih kompetenc delavcev v turizmu in na podlagi ugotovitev empiričnega dela prispevka avtor podaja vpogled na stanje na področju managerskih kompetenc delavcev v slovenskem turizmu, kar lahko služi kot orodje managerjem pri ustvarjanju kadrovske politike znotraj posamezne organizacije na področju managerskih kompetenc.

Objavljeno

2009-04-01

Številka

Rubrike

Dodatek