Vpliv mreženja narast malih in srednje velikih podjetij

Avtorji

  • Karin Širec University of Maribor, Faculty of Economics and Business, Institute for Entrepreneurship and Small Business Management, Razlagova 14, 2000 Maribor, Slovenia,
  • Barbara Bradač University of Maribor, Faculty of Economics and Business, Institute for Entrepreneurship and Small Business Management, Razlagova 14, 2000 Maribor, Slovenia,

Povzetek

Današnje tržne razmere silijo podjetja, da se zapreživetje prilagajajo spremembam, rastejo in izboljšujejo svojo konkurenčnost. V dinamičnem okolju je dvig konkurenčnosti in inovativnosti mogoč le ob kontiuiranem med podjetniškem sodelovanju in mreženju. Danes se vpliv razvoja mrežnih odnosov znotraj in med podjetji kaže tako rekoč v vseh gospodarskih panogah. Predhodne raziskave so pokazale, da se podjetja razlikujejo glede njihovih konkurennih strategij, strateške in tehnološke usmerjenosti, ter metod povezovanja- mreženja. Večina od teh študij proučuje mreženje v povezavi z uspešnostjo podjetij, manj empiričnih dokazov pa je moč najti na področju proučevanja učinkov mreženje na rast MSP. Predhodne raziskave so tudi pokazale, da podjetniški potencial v Slovenijini v celoti izkoriščena. Vse to so razlogi za predstavitev prispevka, ki proučuje mreženja v malih in srednje velikih podjetij in njihov vpliv na podjetniško rast.

Objavljeno

2009-04-01

Številka

Rubrike

Razprave