Obremenitev in motivacija študentov pri spletno podprtem izobraževanju

Avtorji

  • Peter Purg Parmska cesta 17, 1000, Ljubljana, Slovenija

Povzetek

Prispevek predstavlja in preizprašuje problematiko obremenitve študenta in znjo povezane učne motivacije, šeposebej v kontekstu najnovejših, t. i. Bolonjskih prenov študijskih programov. Pri tem se posebej osredotoča na spletno podprto, kombinirano izobraževanje. Skozi primerjavo treh istočasnih kombiniranih izvedb predmeta „ Multimediji” na treh različnih slovenskih višjih strokovnih šolah, ter opis izbranih dobrih praks, so podana priporočila za prihodnostno naravnano, aktivno rabo novih IKT v izobraževanju – od kurikularno-razvojnih vidikov, preko kombiniranih oblik procesov ocenjevanja in zagotavljanja kakovosti, do didaktičnih metod, npr. rabe forumov, wiki-jev, online gradiv in virov (tudi multimedijskih) ter drugih e-izobraževalnih oblik. Z vidika zmanjševanja obremenitve tako učitelja kot študentov ter hkratnega povečevanja učnega učinka oziroma zviševanja učne motivacije so tako podani prvi obrisi interaktivnega razbremenitvenega modela kombiniranega izobraževanja.

Objavljeno

2009-02-01

Številka

Rubrike

Dodatek