E-izobraževanje med pedagoško-didaktično teorijo in prakso
Povzetek
Pred šolo so nove zahteve, da postane bolj učinkovita in s tem več prispeva k ekonomskemu uspehu družbe. Hkrati pa šola dobiva ponudbo, naj svoje naloge opravlja z naprednejšo tehnologijo. Informacijska tehnologija v zmogljivostih močno presega dosedanjo učno tehnologijo. Z internetom, ustvarja elektronsko vzporednico klasični šoli in klasičnemu učenju. Obstajajo, žal šele posamezni dokazi, da lahko s podporo IT, to je z e-izobraževanjem izrazito izboljšamo učenje in tudi šolo v celoti. Verjamemo lahko, da ni poti nazaj in da ne gre za modno muho. Vendar pa ne vemo natanko, kdo naj se tega loti in kako ter za koliko. Zadržanost pedagogov, pomanjkanje empiričnega raziskovanja in krati nastajanje trga proizvodov za e-izobraževanje brez ocene kakovosti, temu razvoju ni v prid. Prodor e-produkcije brez oči, ušes in mnenj pedagogov, ki morajo razen za prakso poskrbeti tudi za napredek lastne teorije, lahko dosedanjim izobraževalnim dosežkom škodujejo. Didaktika lahko po analogiji marsikaj izvede in ovrednoti tudi v spletnem okolju, razen tega pa vzpostavi ustrezne mehanizme za vrednotenje elektronskih in virtualnih elementov izobraževanja. Predvsem spodbudi k iskanju prave poti in uravnavi vijugavih poti do kakovosti e-izobraževanju in boljšega znanja je namenjen ta prispevek.Prenosi
Objavljeno
2009-02-01
Številka
Rubrike
Razprave