Izbira šolskih in obšolskih dejavnosti otrok s pomočjo odločitvenega modela

Avtorji

  • Matea Curkova Osnovna šola Ferda Vesela Šentvid pri Stični, 1296 Šentvid pri Stični 46, Slovenija
  • Vladislav Rajkovič Univerza v Mariboru, Fakulteta za organizacijske vede, Kidričeva 55a, 4000 Kranj, Slovenija

Povzetek

Aktivnosti, s katerimi se ukvarjamo iz lastnega veselja, nam nudijo sprostitev, pomagajo razvijati različne spretnosti, širijo znanje in pomagajo pri pridobivanju novih izkušenj. Hkrati spoznavamo ljudi s podobnimi interesi in razvijamo svojo osebnost. Šole in druge organizacije ponujajo čedalje več raznovrstnih interesnih dejavnosti, starši in otroci pa se morajo odločiti in izbranim dejavnostim nameniti svojo energijo, čas in denar. Odločitev o izbiri interesne dejavnosti ni enostavna, saj temelji na presoji številnih kriterijev. Poleg tega je odločevalcev več in ti imajo lahko povsem različne interese. Pri tako kompleksnih odločitvah nam lahko pomaga strokovno pripravljen večparametrski odločitveni model. Uporaba le-tega omogoča kvalitetnejše svetovanje otrokom in staršem pri izbiri najprimernejših interesnih področij za otroka v okviru šolskih in obšolskih dejavnosti in nadaljnjo kvalitetno izbiro konkretne dejavnosti, ki se je bo otrok rad udeleževal ter bo vsaj delno v interesu staršev in v okviru njihovih finančnih in časovnih zmožnosti.

Objavljeno

2010-02-01

Številka

Rubrike

Dodatek