Pomen percepcije in zavesti za učenje, podprto z informacijsko tehnologijo

Avtorji

  • Vanda Rebolj Glotta Nova d.o.o., Poljanska 95, 1000 Ljubljana

Povzetek

V članku so predstavljeni rezultati raziskave o percepciji med učenjem odraslih v virtualnem okolju, ki je bila opravljena z namenom raziskati nekatere vzroke za upočasnitev napredka pri uvajanju e-učenja pri nas. Percepcija in njeni učinki na učenje so pomembni na zavedni in nezavedni ravni, vendar jim ne posvečamo toliko pozornosti kot v bolje raziskanem klasičnem učnem okolju. A motena percepcija, ki je posledica premalo strokovne priprave e-okolja, je pomembna ovira za učenje. Raziskava je bila namenjena odkrivanju nekaterih rešitev za učno prakso. Hkrati pa raziskava potrjuje tezo, da ne moremo vedno zaključevati na podlagi nekdanjih resnic o učencih, saj se tudi ti spreminjajo pod vplivom tehnologije. Pomanjkanje strokovnih argumentov in dobre prakse sproža pedagoški konzervativizem, ta pa lahko šolski napredek, tudi v izobraževanju odraslih, vodi v nasprotno smer, kot jo zahtevajo poslovni procesi v organizacijah, iz katerih prihajajo in v katere po šolanju odhajajo odrasli učenci.

Objavljeno

2010-02-01

Številka

Rubrike

Razprave