Organizacijski in kadrovski aspekti uvajanja Informacijsko komunikacijskih tehnologij v gimnazije

Avtorji

  • Srečko Zakrajšek Inštitut in akademija za multimedije Ljubljana, Leskoškova 12, 1000 Ljubljana, Slovenia

Povzetek

V članku so predstavljeni rezultati primerjave med vlaganji v IKT v slovenske gimnazije in podobne šole v EU in rezultati obsežne raziskave, ki smo jo opravili z anketo in razgovori z ravnatelji desetih slovenskih gimnazij, ki predstavljajo tipični vzorec za Slovenijo. V raziskavi smo preučevali različne aspekte uporabe IKT v šolah. Raziskava je pokazala, da so slovenske šole slabše opremljene z IKT kot v najbolj razvitih državah EU, kar ne omogoča sodobne organizacije dela in učnega procesa. Stanje se bo izboljšalo le v primeru, ko bo slovenska vlada namenila več sredstev za IKT v izobraževanju (nakup opreme, pripravo e-gradiv, izobraževanje učiteljev itd.) in ko bodo zahteve po IKT kompetencah vključene tudi v cilje programov.

Objavljeno

2009-12-01

Številka

Rubrike

Razprave