Strategija marketinga v visokošolskih zavodih

Avtorji

  • Polona Novak Univerza v Mariboru, Fakulteta za organizacijske vede, Kidričeva cesta 55a, Kranj

Povzetek

Uspešna podjetja si prizadevajo ustvariti zadovoljne kupce, odlična podjetja pa se prilagajajo spreminjajočemu se trgu predvsem na podlagi trženjsko usmerjenega strateškega načrtovanja. V prispevku bomo predpostavili uspešnost visokošolskih zavodov, ki ravno tako stremijo k najvišji stopnji znanja na trgu izobraževanja in se prilagajajo spremembam zunanjega ter notranjega okolja visokošolskih zavodov. Obenem bomo analizirali možnosti oblikovanja strategije v visokošolskih zavodih. Pomembno bo razmisliti o vprašanju konkurenčnosti tradicionalnih univerz, osrednjem subjektu visokošolskega prostora in trgu visokošolskega prostora, ki bo osnovna predpostavka realizacije marketinške discipline v visokošolskih zavodih. Ključne besede: strategija, marketing, visokošolski zavodi, konkurenca, komercializacija visokega šolstva

Objavljeno

2006-02-20

Številka

Rubrike

Razprave