Postopek razvoja novega proizvoda/procesa v srednjih in malih podjetjih
Povzetek
Rezultat raziskave je razvit in uveden niz dejavnosti za postopek razvoja novega procesa ali proizvoda v srednjih in malih podjetjih (SMEs) v okolju plastično predelovalne industrije, ki omogoča proizvodnjo izdelkov in storitev z visoko dodano vrednostjo. Razviti postopek razvoja novega proizvoda je sestavljen iz petih zaporednih in prekrivajočih se korakov: pridobivanje naročil, načrtovanje projekta, razvoj proizvoda, razvoj procesa in nične proizvodne serije. Vsak posamezen korak je nadalje razdeljen v poddejavnosti, ki so podprte s primernimi metodami in vodene v informacijskem sistemu. Raziskane in vključene so tri različne metodologije, ki se uporabljajo na področju razvoja novega proizvoda v avtomobilski industriji: napredno načrtovanje kakovosti proizvoda (Advanced Product Quality Planning - APQP), načrtovanje za Šest Sigma (Design for Six Sigma -DFSS) in Stage/Gate metodologija. V članku predstavljeni rezultati prikazujejo, da je novo razviti postopek razvoja novega proizvoda pomembno izboljšal obvladovanje stroškov in časovno uspešnost tekom procesa razvoja novega proizvoda.Prenosi
Objavljeno
2010-04-01
Številka
Rubrike
Razprave