Nekateri temeljni dejavniki inovativne prenove poslovanja podjetij

Avtorji

  • Igor Hustič Prešernova ul. 30, Rogaška Slatina, Slovenia
  • Matjaž Mulej University of Maribor, Faculty of Economics and Business, Razlagova 14, 2000 Maribo, Slovenia

Povzetek

Problemi se ne dajo reševati z miselnostjo, ki jih je povzročila. Pogosto je nujna inovativna prenova poslovanja podjetij in je v pretežni meri odvisna od notranjih dejavnikov v podjetju. V tem članku se ukvarjamo s premagovanjem posledic globalne socialno-ekonomske in finančne krize, ki je po svojih lastnostih unikatna, v okviru posamičnega podjetja. To ne more biti uspešno brez inovacije vrednot, kulture, etike in norm vseh bistvenih deležnikov podjetja. Osredotočamo se predvsem na inovacijo načina delovanja menedžmenta v podjetjih, saj predlagamo sinergijo uporabe večih metod merjenja uspešnosti in prenove poslovnih procesov (BSC, ISO 9000, metodo »učeče se organizacije« in USOMID) ob upoštevanju holističnega pristopa dialektične teorije sistemov. V bistvu gre za prenovo poslovnih procesov na inovativen način z uporabo pristopa iz dialektične teorije sistemov.

Objavljeno

2010-12-01

Številka

Rubrike

Razprave