Zadovoljstvo kupcev in sprejemanje upravljanja odnosov s strankami v marketingu: preliminarna študija v srbskih podjetjih s certifikatom kakovosti

Avtorji

  • Dragan Ćoćkalo Technical faculty “Mihajlo Pupin” in Zrenjanin, 23000 Zrenjanin, Djure Djakovica bb, Republic of Serbia
  • Dejan Đorđević Technical faculty “Mihajlo Pupin” in Zrenjanin, 23000 Zrenjanin, Djure Djakovica bb, Republic of Serbia
  • Zvonko Sajfert Technical faculty “Mihajlo Pupin” in Zrenjanin, 23000 Zrenjanin, Djure Djakovica bb, Republic of Serbia

Povzetek

Zadovoljstvo kupcev in drugih interesnih skupin je ključni dosežek oz. rezultat marketinga odnosov upravljanja z odnosi v marketingu. V članku je predstavljen del ugotovitev raziskave, ki je bila izvedena v prvem četrtletju leta 2008 in je vključevala 84 podjetij, ki so že pridobila certifikat kakovosti, in 37 strokovnjakov iz Republike Srbije. Cilji raziskave so (1) pojasniti zadovoljstvo kupcev z vidika upravljanja odnosov v marketingu in (2) prikazati, da je koncept upravljanja s kupci v marketingu mogoče uvesti v srbskih podjetjih, ki imajo certifikat kakovosti, in integrirati zadovoljstvo kupcev in upravljanje z odnosi v marketingu v sistem celovitega upravljanja kakovosti.

Objavljeno

2011-04-01

Številka

Rubrike

Razprave