Organizacijske in strukturne spremembe v maloprodajni trgovini na Hrvaškem
Povzetek
Organizacijske in strukturne spremembe v maloprodajni trgovini v Republiki Hrvaški so obravnavane v smislu spremembe kakovosti kot posledice dosežene ravni razvoja. V svojem prispevku avtor najprej razloži maloprodajno trgovino in njeno strukturo. V analizi organizacijskih in strukturnih sprememb v maloprodajni trgovini na Hrvaškem avtor izhaja iz rasti/ upada maloprodajne trgovine (pokazatelji fizičnega obsega realiziranega prometa, števila trgovin, obsega in števila zaposlenih) in zatem analizira njen razvoj (kakovostne spremembe) v zadnjih 20-ih do 30-ih letih (strukturne spremembe v realiziranem prometu – osrednje težnje v obliki maloprodajne trgovine, v formatu trgovin, razvoju kooperativnih oblik itd.). Strukturne spremembe v hrvaški maloprodajni trgovini se prav tako odražajo v razvoju novih oblik podjetij/ družb, novih formatov trgovin, vertikalni integraciji trgovine na debelo in trgovine na drobno kot tudi v novih odnosih sodelovanja med trgovskimi podjetji (tj. med prodajnimi verigami) in proizvajalci. Ključne besede: maloprodajna trgovina, koncentracija, trgovina, tip trgovine, maloprodajna trgovina, Republika Hrvaška.Prenosi
Objavljeno
2006-02-20
Številka
Rubrike
Razprave