Marketinško komuniciranje visokošolskih zavodov: študija primera promocijskega dogodka

Avtorji

  • Marijana Sikošek Univerza na Primorskem, Fakulteta za turistične študije Portorož – Turistica, Obala 11a, 6320 Portorož
  • Anita Trnavčevič Univerza na Primorskem, Fakulteta za management Koper, Cankarjeva 5, 6000 Koper

Povzetek

Promocijski dogodki so del marketinškega komunikacijskega spleta izobraževalnih zavodov. Namen prispevka je raziskati informativni dan kot promocijski dogodek, ki vpliva na odločitev potencialnih uporabnikov storitev za prijavo v študijske programe visokošolskega zavoda. Raziskavo smo zasnovali kot študijo primera, v kateri smo s pomočjo opazovanja z udeležbo in skupinskega intervjuja ugotavljali, kakšen pomen pripisujejo informativnemu dnevu udeleženci dogodka, kakšen odnos imajo do njega in kako naj bo dogodek organiziran, da bo učinkovit in bo pritegnil kandidate k prijavi. Ugotavljamo, da je informativni dan kot promocijski dogodek priložnost visokošolskega zavoda za osebno komunikacijo s potencialnimi uporabniki storitev ter s tem priložnost za osebno prodajo in ‘opredmetenje’ izobraževalne storitve.

Objavljeno

2011-12-01

Številka

Rubrike

Dodatek