Strateške perspektive korporativne okoljske politike

Avtorji

  • Valentinas Navickas Kaunas University of Technology, Laisvės al. 55, LT -44309 Kaunas, Lithuania
  • Rima Kontautiene Kaunas University of Technology, Laisvės al. 55, LT -44309 Kaunas, Lithuania

Povzetek

Avtorja analizirata pridobitve korporativne okoljske politike pri doseganju konkurenčne prednosti na globalnem tržišču. Korporativna okoljska politika kot strateška poslovna investicija odpira nove možnosti za odnose z deležniki in prispeva k promociji socialnih aktivnosti in s tem k doseganju konkurenčne prednosti. Avtorja se osredotočata na vpliv pozitivne okoljske politike na doseganje konkurenčne prednosti na globalnem tržišču. S poudarkom na vplivu pozitivne okoljske politike članek obravnava pridobitve okoljskega obnašanja na izboljšanje odnosov z vsemi deležniki, okrepljen imidž korporacije, razvoj ugleda, rast poslovne aktivnosti in lojalnost strank. Nadalje obravnava razvoj korporativne okoljske politike v Litvi v zadnjih letih in raziskuje odnos med aktivnostmi korporacije in izboljšanjem odnosov z deležniki, kar vpliva na okrepitev imidža korporacije in s tem izboljša njeno konkurenčno prednost. Avtorja ugotavljata, da aktivno okoljsko ravnanje pozitivno vpliva na odnose podjetja s skupinami deležnikov in poveča njegovo konkurenčno prednost na globalnem tržišču.

Objavljeno

2011-12-01

Številka

Rubrike

Razprave