Povezanost med velikostjo podjetja in merljivimi atributi zaposlitvenega oglasa

Avtorji

  • Mojca Gaber Sora 55, 1215 Medvode
  • Miha Marič Univerza v Mariboru, Fakulteta za organizacijske vede, Kidričeva cesta 55a, SI-4000 Kranj, Slovenija
  • Marko Ferjan Univerza v Mariboru, Fakulteta za organizacijske vede, Kidričeva cesta 55a, SI-4000 Kranj, Slovenija

Povzetek

Raziskujemo povezavo med velikostjo podjetja in merljivimi atributi zaposlitvenega oglasa. Zanima nas na katere atribute velikost podjetja najbolj vpliva in kakšna je povezanost med samimi atributi. Velikost podjetja smo merili glede na število zaposlenih v podjetju. Atributi, katere smo uporabili v raziskavi so: površina, barva, cena zaposlitvenega oglasa, število pono­vitev in število prijav na zaposlitveni oglas. S pomočjo raziskave smo ugotavljali tudi medij, katerega podjetja največ upora­bljajo pri objavi zaposlitvenih oglasov. Na podlagi rezultatov v članku predstavljamo, teoretična izhodišča, rezultate raziskave in predloge za nadaljnji razvoj.

Objavljeno

2012-04-01

Številka

Rubrike

Dodatek