Vpliv intelektualnega šarma zdravnikov na zdravstvene organizacije

Avtorji

  • Elena Marulc Institut za turizem in marketing
  • Gabrijel Devetak

Povzetek

Recesija močno vpliva na poslovanje vseh organizacij, med njimi tudi zdravstvenih organizacij. Potrebne so spremembe in novi pogledi na zaposlene v teh organizacijah z vidika možnosti njihovega vplivanja na uspešnost poslovanja organizacije. Med zaposlenimi imajo zdravniki že tradicionalno poseben status, zato je potrebno izkoristiti njihov vpliv. V empiričnem delu smo na osnovi ocen zdravnikov izluščili 12 ključnih kompetenc zdravnika, ki po mnenju zdravnikov vplivajo na uspešnost poslovanja njegove zdravstvene organizacije v času recesije. Primerjava naših rezultatov z intelektualnim šarmom managerjev je pokazala, da dobljene ključne kompetence, ki so ustvarjalnost, kakovost, izobraževanje in osebni razvoj, odnos do drugih, timsko delo in sodelovanje, komunikacijske veščine, obvladovanje problemov, poslovna korektnost, motivacija in stimulacija, multidisciplinarnst v razmišljanju, odnos do kulture in etike ter sprejemanje drugačnosti, predstavljajo celoto imenovano intelektualni šarm zdravnika.

Objavljeno

2013-02-05

Številka

Rubrike

Razprave