Integrirani sistem managementa v informacijski družbi

Avtorji

  • Petr Doucek University of Economics, Faculty of Informatics and Statistics, Department of System Analysis, W. Churchill sq. 4, Prague, Czech Republic
  • Lea Nedomová University of Economics, Faculty of Informatics and Statistics, Department of System Analysis, W. Churchill sq. 4, Prague, Czech Republic
  • Jan Klas University of Economics, Faculty of Informatics and Statistics, Department of System Analysis, W. Churchill sq. 4, Prague, Czech Republic

Povzetek

Proces upravljanja z organizacijami in podjetji ni bil nikoli preprosta dejavnost. Skupaj z rastočo kompleksnostjo odnosov v družbi raste tudi potreba po razumevanju temeljnega procesa upravljanja na višjih nivojih kompleksnosti. Upravljanje ni več problem zgolj posameznih managerjev, pač pa postaja vse bolj multidisciplinarno in interdisciplinarno. V tem kontekstu je potrebno upoštevati tako oba delna vidika procesa upravljanja kot tudi proces kot celoto. Pristop, ki izhaja iz zgoraj omenjenih temeljev, se imenuje "integriran sistem managementa". Integriran sistem managementa vključuje kompleksen in delen vidik upravljanja podjetja. Danes običajno temelji na procesnem vidiku tako pri bistvenih dejavnostih organizacije (bistveni procesi) kot pri podpornih procesih, vključno z managerskimi procesi. Integriran sistem managementa obsega danes še prav posebej naslednja področja managementa: management kakovosti, okoljski management, zdravje na delovnem mestu in management varnosti pri delu, management varovanja informacijskih sistemov in informacijske in komunikacijske tehnologije. Ključne besede: integriran sistem managementa, management kakovosti, okoljski management, sistemski management varovanja zdravja in varnosti pri delu, management varovanja informacijskih sistemov in informacijske in komunikacijske tehnologije

Objavljeno

2006-01-20

Številka

Rubrike

Razprave