Registri kvalitete pri izobraževanju zdravstvenih poklicev: vrzeli v znanju in predlagane akcije

Avtorji

  • Annika M. M. Nordin School of Health Sciences, Jönköping University
  • Torie Palm Ernsäter Swedish Society of Nursing
  • Bo Bergman Quality Sciences, Centre for Healthcare Improvement. Chalmers University of Technology

Povzetek

Ozadje in namen: Uporaba registrov kvalitete na Švedskem je hitro narasla: registri veljajo za koristne pri izboljšanju konkurenčnosti zdravstva. Register kvalitete je strukturirana zbirka informacij o pacientih, katere namen je izboljšati zdravstveno varstvo. Uvajanje registrov kvalitete v organizacijah zdravstvenega varstva predpostavlja, da zaposleni vedo, kako jih uporabljati za izboljšanje kvalitete. Vrzeli v znanju v zvezi z registri kvalitete zmanjšujejo možnosti, da bi jih uporabili pri izboljšanju kvalitete. Poglavitni namen tega članka je ugotoviti in raziskati vrzeli v znanju v zvezi z registri kvalitete. Nadaljnji namen je predlagati akcije s katerimi bi lahko zapolnili te vrzeli.
Metodologija/ pristop: V letu 2012 smo izvedli 50 delno strukturiranih telefonskih intervjujev in analizirali zbrane podatke s ciljem identificirati vrzeli v znanju.
Rezultati: Ugotovili smo pet vrzeli v znanju. Nekatere zdravstvene izobraževalne institucije poučujejo izboljševanje znanja, a imajo težave z vključitvijo registrov kvalitete kot resurs pri poučevanju. Registri kvalitete pa ne sodelujejo dovolj z izobraževalnimi inštitucijami in občinski sveti v splošnem ne zahtevajo, da se registri kvalitete vključijo v klinične izobraževalne praktikume.
Zaključek: Zdravstvene izobraževalne ustanove rabijo forume kjer bi lahko sodelovale in skupaj z drugimi proučile kako bi lahko znanje o registrih kvalitete vključili v izobraževanje. Nekateri pristopi se kažejo obetajoči.

Objavljeno

2014-11-01

Številka

Rubrike

Razprave