Odnos med komponentami zavarovalniških družb in kakovostjo njihovih storitev

Avtorji

  • Urban Šebjan University of Maribor, Faculty of Economics and Business, Razlagova 14, 2000 Maribor, Slovenia
  • Polona Tominc University of Maribor, Faculty of Economics and Business, Razlagova 14, 2000 Maribor, Slovenia

Povzetek

Namen: Povečevanje števila zavarovalnic in intenzivnost konkuriranja na trgu zahteva raziskovanje uporabnikovega zaznavanja komponent zavarovalnih storitev in zavarovalnic. Cilj študije je bil proučiti konceptualni model in odnose med uporabnikovim zaznavanjem inovativnosti zavarovalnice, ugleda zavarovalnice, ustreznosti informacij o zavarovalni premiji in ustreznosti zavarovalnega kritja zavarovalnih storitev.
Metodologija: Raziskovalni model je bil testiran s pomočjo modeliranja s strukturnimi enačbami, na osnovi vzorca 200 slovenskih uporabnikov zavarovalnih storitev.
Rezultati: Rezultati raziskave so pokazali, da višja kot je zaznana inovativnost zavarovalnice, višji je zaznani ugled zavarovalnice. Ugotovili smo tudi, da se višji zaznani ugled zavarovalnice odraža v višji zaznani ustreznosti informacij o zavarovalnem kritju in zavarovalni premiji zavarovalnih storitev. Študija je še pokazala, da višja kot je zaznana ustreznost informacije o zavarovalni premiji, višja je zaznana ustreznost informacij o zavarovalnem kritju zavarovalnih storitev.
Sklepne ugotovitve: Izvirnost znanstvenega prispevka se kaže v obravnavanju odnosa med zaznanim ugledom zavarovalnice, zaznano ustreznostjo informacij o zavarovalni premiji in zaznano ustreznostjo informacij o zavarovalnem kritju zavarovalnih storitev.

Objavljeno

2014-11-01

Številka

Rubrike

Razprave