Perspektive k potrošniku usmerjenih družabnih medijev
Povzetek
Ozadje in namen: Izraz ‘družabni mediji’ pomeni grozd nalinijskih storitov, ki podpirajo človekovo interakcijo, razširjanje in skupno rabo vsebin. Sedanje storitve so izolirani otočki ali ‘ograjeni vrtički’ in temeljijo na poslovnem modelu, ki močno izrablja posameznike in njihove podatke.Zasnova/metodologija/ pristop: V času med letoma 2012-13 je bilo narejenih več pregledov literature, ki so se nanašali na družabne medije, ki lahko imenujemo ‘potrošniško usmerjene’. Dobljena informacija je bila analizirana, upoštevajoč tudi rezultate avtorjevih predhodnih raziskav.
Rezultati: Identificirali smo značilnosti potrošniško usmerjenih družabnih medijev in ovir za delovanje in širšo uporabo teh medijev. S tem smo dobili osnovo, da predlagamo sredstva kako preseči te ovire. Identificirali smo ključne ovire za širjenje teh medijev in predlagali sredstva, kako bi lahko presegli te ovire.
Zaključek: Alternativni, k potrošniku usmerjeni pristop je možen, vključuje odprto arhitekturo, interoperabilnost in prenosljivost, poštene pogoje storitev in občutljivost glede zasebnosti.
Prenosi
Objavljeno
2014-11-01
Številka
Rubrike
Razprave