Ključni dejavniki za razvoj izvoza prehrambnega sektorja na Poljskem
Povzetek
Ozadje: Vstop Poljske v EU leta 2004 je omogočil večji izvoz prehrambnih izdelkov na tržišče EU. Pokazalo se je, da ima Poljska pomembne konkurenčne prednosti pri izvozu hrane v primerjavi s “starimi” državami članicami EU. Po 10 letih članstva v EU ima poljski prehrambni sektor še vedno velik potencial za nadaljnje povečanje izvoza.Cilji: Namen članka je ugotoviti ključne dejavnike za nadaljnje povečanje izvoza prehrambnega sektorja in identificirati potencialne priložnosti in grožnje. Namen članka je tudi odgovoriti na vprašanje katera skupina dejavnikov ima večji vpliv na razvoj izvoza prehrambnega sektorja, in kateri dejavniki imajo manjšo vlogo pri razvoju mednarodne menjave.
Methoda: Analiza vključuje pregled relevantne literature in oblikovanje skupine ekspertov, da bi lahko opredelili ključne dejavnike uspeha v prehrambnem sektorju . Na osnovi zbranih mnenj ekspertov je bila izvedena STEPVL analiza.
Rezultati: Poleg vrste organizacijskih, tržnih in finančnih dejavnikov sta med najbolj pomembnimi dejavniki tudi raven informacijske infrastrukture in fluktuacija v povpraševanju po artiklih, ki jih nudi prehrambni sektor na mednarodnih tržiščih.
Zaključek: Zato je ključnega pomena, da se poljski prehrambni sektor usmeri na nove distribucijske kanale, integrirane poslovne informacijske sisteme in fluktuacije v povpraševanju, da bi lahko zagotovili sedanji in bodoči razvoj tega sektorja.
Prenosi
Objavljeno
2014-05-13
Številka
Rubrike
Razprave