Metode komercializacije novih izdelkov in storitev na področju IKT industrije: primer znanstveno tehnološke­ga parka

Avtorji

  • Alireza Aslani Faculty of New Sciences and Technology, University of Tehran, Tehran, Iran
  • Hossein Eftekhari Faculty of New Sciences and Technology, University of Tehran, Tehran, Iran
  • Mahdi Hamidi Faculty of New Sciences and Technology, University of Tehran, Tehran, Iran
  • Bahareh Nabavi Faculty of New Sciences and Technology, University of Tehran, Tehran, Iran

Povzetek

Namen: Komercializacija je korak v razvoju novih izdelkov in storitev. Ker je delež stopnje neuspešnih komercializacije izdelkov in storitev v IKT industrij na splošno zelo visok, smo se namenili preučiti in oceniti metode komercializacije, ki jih uporabljajo podjetja s področja IKT industrije v Tehnološkem parku Univerze za znanost in tehnologijo v Teheranu. Načrtovanje/ metodologija / pristop: Osnovni metodološki pristop naše študije je terenska raziskava. Potem ko smo proučili metode komercializacije predstavljene v literaturi in izbrali tiste, ki so bile ocenjene kot najboljše, smo opravili še strukturirane intervjuje z managerji in strokovnjaki v IKT podjetjih. Rezultati: Tri metode: “skupne pogodbe za raziskovanje”, “razstave” in “spin-off” so med najpogostejšimi metodami komercializacije, ki jih uporabljajo podjetja. Zaključek: Zaradi negotovosti, ki so vedno prisotne v IKT industriji, morajo podjetja uporabljati različne strategije, da bi razvili uspešne izdelke in storitve. Podjetja, katerih dejavnost temelji na znanju, morajo poiskati svoje specifične pristopi in politike za komercializacijo svojih izdelkov in storitev.

Objavljeno

2015-05-01

Številka

Rubrike

Razprave