Analiza managementa internetnega marketinga na Češkem
Povzetek
Ozadje in namen: Poslovanje prek interneta za mnoga podjetja postaja bolj konkurenčno. Cilj te študije je analizirati trenutno stanje glede uporabe spletnih orodij in pristopov, ki jih uporabljajo češke družbe za management spletnih marketinških aktivnosti, in poiskati pomanjkljivosti in priložnosti teh dejavnosti. Metodologija / pristop: Članek predstavi empirično študijo, ki uporablja dva različna raziskovalna pristopa: (1) opisno kvantitativna raziskava trenutnega stanja, ki temelji na pregledu spletnih strani na vzorcu 4584 čeških podjetij in (2) anketo med 161 čeških podjetij, ki poslujejo prek interneta. Rezultati: Obstaja velika vrzel med uporabo družabnih omrežij in njihovo povezavo z marketinškimi aktivnostmi. Stopnja uporabe družabnih medijev v Češki republiki je še vedno nizka v primerjavi s podjetji iz ZDA. Management spletnega trženja (OMM) večine podjetij se naslanja na individualne presoje in ne uporablja nobenih meritev ali metodologij upravljanja. Ena od glavnih težav OMM je vse večje število orodij, ki se uporabljajo v marketinških aktivnosti, kot tudi pomanjkanje širše perspektive o delovanju prečnih kanalov marketinških aktivnosti. Zaključek: V prihodnosti pričakujemo, da bo veliko število čeških podjetij pogosteje uporabljajo spletna orodja kot so družabna omrežja za svoje trženjske aktivnosti. V zvezi s tem se ne morejo zanašati samo na individualne ocene za upravljanje teh dejavnosti, kot to počnejo sedaj, ampak bodo morali uporabiti celovita orodja ali metodologije. Na osnovi tega lahko sklepamo, da ima češka podjetja še vedno dovolj priložnosti za boljšo uporabo spletnih orodij za namene trženja.Prenosi
Objavljeno
2015-05-01
Številka
Rubrike
Razprave