Poslovni modeli mobilne denarnice: izboljšanje strateškega partnerstva

Avtorji

  • Uschi Buchinger iMinds-SMIT-Vrije Universiteit Brussel, Pleinlaan 9, 1050 Brussel, Belgium
  • Heritiana R. Ranaivoson iMinds-SMIT-Vrije Universiteit Brussel, Pleinlaan 9, 1050 Brussel, Belgium
  • Pieter Ballon iMinds-SMIT-Vrije Universiteit Brussel, Pleinlaan 9, 1050 Brussel, Belgium

Povzetek

Ozadje in namen. Čeprav imajo mobilne denarnice potencial, da v celoti nadomestijo svoje fizične predhodnice, veliko ponudnikov mobilnih denarnic omejuje njihovo delovanje na le eno določeno funkcijo. Razlog zato je lahko v tem, da jih zasnova strateško poslovnega modela pozicionira kot posrednike med uporabniki in poslovnimi partnerji (tretjimi osebami) na več ločenih trgih. Aplikacije mobilne denarnice (MWAs) so pogosto postavljene v okolja ozkih dvostran­skih tržnih struktur. Zasnova / Metodologija / pristop. Članek se osredotoča na ekonomiko takšnih platform s pomočjo analize poslov­nega modela. Analizira, kako so povezani poslovni partnerji štirih v strategijah mobilnih denarnicah: Key Ring, FidMe, Apple Passbook in Qustomer. Rezultati. Članek pokaže, da si aplikacije mobilnih denarnic prizadevajo vključiti v svojo organizacijsko strukturo ne le veliko število partnerjev, temveč še posebej partnerje z visoko vrednostjo blagovne znamke (kakovost partnerjev). Ti partnerji oblikujejo zasnovo njihove storitve, saj nobeno od računalniških okolij ne ponuja izdelkov ali storitev samo po sebi. Zato je uspeh aplikacije mobilne denarnice odvisne od sposobnosti in pripravljenosti partnerjev, da izpolnijo zahtev kupcev. Zaključek. Aplikacije mobilne denarnice - čeprav se tudi ukvarjajo z vključitvijo in upravljanjem točk programov in zvestobe - ne izkoristijo možnosti za ustvarjanje prihodkov prek točk zvestobe tretjih strank. Teoretično bi aplikacija mobilne denarnice sama lahko nagradila ali odkupila točke zvestobe.

Objavljeno

2015-05-01

Številka

Rubrike

Razprave