Heterogeno poudarjanje ekonomskih vsebin v poklicnem izobraževanju: izhodišče za poklicno specifičen razvoj človeških virov
Povzetek
Namen: Po postopni uvedbi učnih načrtov v poklicnih in višjih strokovnih šolah v Nemčiji (kot dela dualnega šolskega sistema), se je pričelo izvajati konkretne aktivnosti. Osnovni učni načrt pokriva področje poslovnega sveta v izobraževanju. Prenos omenjenega učnega področja v izobraževanje je naloga kurikularnih konferenc na ravni posameznih šol kar šolam omogoča precejšen manevrski prostor pri oblikovanju učnih vsebin. To pomeni, da lahko posamezne šole - kljub enaki kurikularni podlagi - izberejo različne poudarke vsebin. Z raziskavo predstavljamo povezanost heterogenih poslovnih učnih vsebin in osebnostnih lastnosti kompetentnih učiteljev. Pristop in metodologija: Za oceno pomembnosti posameznih vsebin učnih načrtov, smo izvedli spletno anketo med učitelji ekonomsko-komercialnega področja. Anketiranci so ocenjevali relevantnost opisnih trditev o pomenu posameznih tem oziroma vsebin. Rezultati: Ugotovitve kažejo na povezanost med pomembnostjo ekonomskih vsebin in osebnimi izkušnjami učiteljev znotraj akademske discipline, saj sta ocena pomembnosti vsebin in osebne izkušnje ter znanje učiteljev močno povezana. Zaključek: Spremembe na področju učnih vsebin posameznih poklicnih in višjih strokovnih šol kažejo, da so človeški dejavniki izjemno pomembni pri poučevanju. Poleg (nujne) heterogenosti učnih vsebin nas omenjeni dejavniki peljejo do zmanjševanja obsega ekonomskih vsebin.Prenosi
Objavljeno
2015-02-01
Številka
Rubrike
Razprave