Empirična raziskava povezanosti med podjetniško radovednostjo in inovativnostjo
Povzetek
Ozadje in namen: Kljub akademskemu zanimanju za razumevanje vlog različnih dejavnikov na podjetnike in njihovo vedenje, je malo znanega o povezanosti med podjetniško radovednostjo in inovativnostjo. Ta raziskava raziskuje povezanost med podjetniško radovednostjo, ki motivira podjetnike za zbiranje informacij o svojem poslovanju in inovativnosti, ki motivira podjetnike k vključitvi inovacij v podjetniške procese. Oblikovanje / Metodologija / Pristop: Udeleženci v tej raziskavi, so bili podjetniki iz Slovenije in ZDA. Z uporabo modeliranja strukturnih enačb smo povezali dva konstrukta, podjetniško radovednost in inovativnost za preverjanje vpliva. Rezultati: Rezultati prikažejo, da podjetniška radovednost pozitivno vpliva na inovativnost. Rezultati te raziskave prikažejo, da je v okviru podjetniške psihologije podjetniška radovednost pomembna za inovativnost. Zaključek: Članek povezuje dva preučevana konstrukta in predstavlja dragocen prispevek za teorijo podjetništva; zato se lahko rezultati uporabijo za nadaljnje znanstvene raziskave, kakor tudi za praktične implikacije.Prenosi
Objavljeno
2016-08-01
Številka
Rubrike
Razprave